tisdag 100126 - fix, plugg och utmanad..

Idag har jag varit produktiv. Pluggat en jäkla massa (och än är jag inte klar..), bakat kanelbullar, ringt en massa viktiga men extremt tråkiga samtal - posten, adressändring, tele2 och barnmorskan tex, gjort skitgod korvstroganof med ris till middag (dock gjorde jag på tok för mycket så planen om tacos imorgon kväll kan jag glömma - blir det rester ;P) och tränat.
Dessutom har jag inte haft igång tvn mer än just när jag åt. Troligvis kommer jag kolla Paradise Hotel ikväll också, men jag tycker det är rätt bra att bara kolla totalt en och en halv timme på en hel dag.
Jo för det säger jag, och då är det så :)
Tanken var att jag skulle städa över här idag också, men det finns en dag imorgon med ;P Så det får bli då :) Jag tycker inte det känns helt ok att börja storstäda hela placet klockan åtta på kvällen. Man stör ju grannarna ;P Diska ska jag i alla fall göra :)


Jag blev utmanad av Denise.

1. Klädbutik: Gina Tricot, Carlings och alla kul sidor på nätet (forever21, nelly, zoovillage mm ;D)
2. Inredningsbutik: Lagerhaus, Livingroom, Bolagret och IKEA
3. Godis: Svårt... Men är svag för choklad :)
4. Stad: HELSINGBORG :D
5. Dryck: Vatten, julmust och min Magalufdrink med cocosrom ;P
6. Musik: Allätare
7. Tv-Serie: PH, Two and a half men, SATC, How i met your mother och inrednings- och matprogram :P
8. Film: P.S I love you, SATC filmen, Because I said so, The lake house och måånga andra.
9. Träning: StepUp, gym, PW, trappmaskin, skidåkning :)
10. Bakverk: Hm.. Tårta?
11. Kaffe: Latte eller bara med mjölk.

Jag utmanar:
Alla som vill :)



Det var nog allt. Nu blir det diskning, sen lite mer plugg. Efter det PH och sen sooova.. :)
Imorgon blir det fika med Bibbi och på kvällen kommer Emma en stund. Najs :D Utöver det ska jag, ja ni gissade rätt; plugga (och städa lite förståss..)

Ta hand om er och varandra! :)


Pappa, jag är så glad att du mår lite bättre! Jag saknar dig. Kom hem snart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback