onsdag 100127 - aaarg.

Jodå, nu är Elin arg. Inte så seriöst arg kanske, men dock lite smått irriterad.
På vad kan man fråga sig? Mja, det skulle kunna vara ganska många saker. Men just idag är jag mest less på all jäkla snö. Fy. Det ogillas skarpt. Det andra som jag är arg över är väl lite grann att inget händer fast att det vräker ner snö. Det går ju inte att ta sig fram någonstanns. Ok, det smartaste är kanske att vänta med att skotta tills det snöat klar, men jag är lite less ändå. Snö ska ju vara i fjällen, inte hemma i Helsingborg.. :P


Bilden är tagen i Sälen..

Sen är jag lite irriterad på plugget med, det är bara en enda jäkla röra.. Men men, jag antar att det reder ut sig till sist.

Utöver det var det inget speciellt jag ville skriva. Min fina Bibbi har varit här hela eftermiddagen och det var mysigt :) Längesen vi umgicks nu. Ikväll ska jag kolla på film, det blir Beemovie, bara för att den är så söt :)
Tänkte sitta och plugga en stund till nu, ringa mamma och ringa pappa, sen ska jag bänka mig framför tvn - för en gångs skull :)

Ta hand om er och varandra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback