måndag 100125 - ett tag sen..

Japp, nu är det ett tag sen jag bloggade. Eller 10 dagar sen för att vara exakt.. Jag har inte riktigt haft någon ork eller inspiration.. Men jag tänkte slänga upp lite bilder, så de kommer här:

Skidsemester


Solnedgång...

 
Änton och Nille i backen...


Besök i mitt älskade Branäs





Hemma



Mycket plugg blir det. Och det kan se ut såhär...


Jag slängde ut julen.. Och numera ser det
ut såhär i mina fönster...




Besök på Ullared med Sara









Gekåsdagen i bilder. En överflummig dag med världens
bästa Sara :) Här på bild med världens tröttaste Elin ;P




Nej det var nog allt. Jag pluggar mest om dagarna.. Och tränar lite. Och fikar.
Ja det är väl typ det som händer.. :P Nu ska jag sova :)

Ta hand om er och varandra! :)




Älskade pappa, bli helt frisk nu så du får komma hem igen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback