fredag 100129 - uppe med tuppen...

Ja, idag vaknade jag minsann tidigt. 06.45 för att vara exakt. Det är nog faktiskt första gången som jag vaknat så tidigt och varit pigg, alltså sen jag flyttade in i lägenheten menar jag då.. Men det kanske var lönsamt att försöka somna redan vid 22. Sköööönt :)
Förhoppningsvis innebär det att jag kommer i säng i rätt bra tid ikväll med, så jag bryter den onda cirklen jag varit i tidigare. Somnar vid 00-01 och sover till minst 9. Inte bra :P Men nu kanske det är slut på det :)
Sitter här nu och äter lite frukost. Snart ska jag promenera ner till Söderpunkten. På ett ungefär. Sen blir det träning på det och därefter hem och duscha och plugga. I eftermiddag ska jag iväg och handla lite med lillebror. Det blir nog nice :)

Nej, nu blir det påklädning och sånt :)
Återkommer nog senare idag.

Ta hand om er och varandra!

Älskade pappa, skönt att du får komma hem idag :D Vi ses på söndag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback