fredag 100115 - mysdag med Sara och snabbinfo

Har haft en riktigt härlig dag med min underbaring Sara. Vi mös hos henne i Halmstad och besökte Gekås i Ullared. Det blev en del inköp för min del - najs tycker jag :)
Pappa hälsar till alla att han mår lite bättre, det går på rätt håll. Även om han har onödigt ont fortfarande..
Det blir en sväng ner till Lund imorgon också med Anton och mamma för att hälsa på honom :)

Hittade en "snabbinfo" lista som jag fyllde i. Om ni är intresserade så kommer den här: 

Namn: Elin Anna Isabell Lönn Nilsson

Piercingar: Bara hål i öronen. Sex stycken…

Tatueringar: Japp :)

Längd: 1,73

Skostorlek: 38-39

Hårfärg: Brunt, lite ljust sådär..

Fräknar: Mhm, och speciellt när jag är lite solbränd ;P

Kär? Mm det tror jag ♥

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej, jag trivs otroligt bra

Tycker du att du är attraktiv? Ja, men alla har vi väl våra dagar då man inte tycker det..

Dricker du? Jag dricker det mesta ;P

Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? TRESemmé Healthy Volume med vitamin B5

Vilken parfym använder du? Har en massa olika.. Men gillar Laura Biagiotti mest

Vad är du rädd för? Att vara ensam, att människor i min närhet ska försvinna..

Gillar du att tvätta? Tvättmaskinen sköter det mesta, det är ju inte så svårt eller anstängande?

Gillar du berg- och dalbanor? Ja, jag åker allt!

Senaste…

Filmen du hyrde? Minns inte alls faktiskt.. det var längesen jag hyrde film..

Filmen du köpte? Bröllopsduellen, inköpt idag och ska ses ikväll :)

Låten du hörde? Introlåten till Paradise Hotel :P

Låten du laddade ner? Pussycat Dolls – Jai Ho

Personen du ringde? Mamma ♥            

Personen som ringde dig? Mamma ♥ (men dock inte på samma gång som jag ringde henne ;P)

TV-program du såg? Let’s Dance, på fyran just nu..

Person du tänkte på? Pappa ♥ Vill bara att han ska må bra och bli frisk och få komma hem!

Favorit…

Låt: Omöjligt att bara välja en låt. Det finns hur mycket bra musik som helst :)

Sak att göra: Skratta, träffa min familj och mina vänner

Sport: Step up, powerwalks och skidåkning (som träningsform) och Americans fotboll att titta på såklart ;P

Dryck: Julmust, äppeljuice och vatten

Kläder: Bekväma och snygga kläder

Bil: Min bil, min lilla pärla (Peugeot 206a ;D)

Serie: Vänner, Sex and the City, How I met your mother, Two and a half men, CSI

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Jo det har väl hänt någon gång, men inte så många faktiskt. Jag är tuff. Blir sällan så involverad att jag blir känslosam.. Hard as stone..

Gråtit över en flicka? Lite vanligare skulle jag tro, tjejer kan vara så falska ibland.. Men idag vet jag vilka mina riktiga vänner är :)

Ljugit för någon? Jo det har väl hänt..

Varit i slagsmål? Nej faktiskt inte. Om man inte räknar med lillebror då :P

Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL? Ja
Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? Vet faktiskt inte..

Hjärtan brustet på grund av dig? Oj.. Vet inte det heller

Tjejer du kysst? Haha, det är väl några stycken..

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Några.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Några gånger :)
Senaste…

Boken du läste? Räknas en miljon sidor om turism? :P

Personen du fick e-mail av? Mamma ♥ på facebook – men ändå ett mail :P

Personen du fick brev av? Brevbäraren :P Han vill att jag hämtar ut mitt paket på posten imorgon. Det fick inte plats i brevinkastet ;P

Personen du fick sms av? Pappa ♥

Gången hela din familj åt middag tillsammans? I Kläppen förra veckan :)

Saken du köpte? Massa grejor idag på Gekås i Ullared, bland annat lampor till mina fönster i TV-rummet som jag är väldigt nöjd med :)

Vad har du gjort idag? Kört till Halmstad och umgåtts med Sara, shoppat och kört en massa bil. Lagat mat och nu slappar jag framför tv:n
Brukar du svära mycket? Nej inte direkt..

När stiger du upp på morgonen? ca 08.00

Vad har du på dig? Kläder.. Typ svarta jeans, linne och grå/rosa hoodtröja.

Vad ska du göra ikväll? Det är kväll och jag slappar i soffan :)

Vad är du allergisk mot? För mycket mjölk..

Använder du hårspray? Mja, ibland..

Kan du stå på händer? Nej jag tror inte det..

Håkan Hellström eller The Ark? Haha, Ark :P

Salt eller socker? Socker

Gillar du ketchup? Ja

Är du glad nu? Jodå, glad och trött

Var du glad igår? Jo speciellt när jag fick träffa min underbara pappa ♥

Vad dansar du till? Allt! Och helst i bilen med mitt hjärta Sara :)

Stockholm är… ? Sveriges huvudstad och där Edina bor för tillfället…

Göteborg är… ? En härlig sommarstad. Avenyn, Liseberg och Styrsö :D

Kan du sjunga? Ibland får jag till det ganska bra :) Älskar att sjunga.

Spaghetti eller makaroner? Spagetti

Land du vill besöka? USA, Spanien - eller ja, jag har ju varit där redan. Men vill tillbaka :)



Das was alles skulle jag tro.
Önskar er en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback