torsdag 100218 - update.. :)

Dags för en liten update tänkte jag. Men en snabb sådan för snart ska jag duscha, efter det gå och hämta min bil som jag nästan fick parkera på andra sidan stan igår?! och sen ska jag hem till mormor en sväng. Efter det blir det middag hos mamma och pappa :)
Minns inte riktigt när jag skrev sist... Men denna veckan har varit ganska så najs måste jag säga! :) I måndags umgicks jag lite med Sara och Claudia. Var även på ett rätt ogivande men ändå bra möte. På kvällen var jag på öppethus för Kristin som fyllde år. Otroligt god mat och en mycket trevlig tillställning! :) I tisdags blev det lite matinköp, sen kom Stina, Maja, Ida och Filip hit på fika. Sockerkaka och Semlor åts det. En mysig eftermiddag :)
Igår åktes det skidor på Vallåsen. Mycket trevligt var det :) Hade jättekul med Hannah! :) På em/kvällen packade jag och Bibbi in oss i min bil och körde upp till Halmstad för att hälsa på Sara. Och som tur var fick hon ett positivt besked om lilla Bella. Hon hade massa cancer i kroppen, som nu (det mesta iaf) är borttaget. Hon kommer nog bli bra igen - himla tur det måste jag säga :)
Nej det var nog allt jag ville.. För övrigt så har jag ju givetvis pluggat en del..
Lovar att nästa inlägg blir mer givande... ;)
På lördag hoppas jag på utgång. Det hade varit najs tycker jag. Satte ihop följande bild för inspiration.



Ta hand om er och varandra! :)

Kommentarer
Postat av: SaraBelisimo

Jag och Bella älskar dig så mycket :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback