torsdag 100211 - en bra dag idag :)

Idag har varit en riktigt bra dag tycker jag :)
Började med lite plugg och så, sen träning och dusch på det. Efter det en promenad med mamma längs stranden och sen kaffe på det. Efter det så kom pappa och hämtade oss och vi spenderade ungefär tre timmar i olika elektronikbutiker (Elgiganten, Expert och Siba..) för att hitta en bra TV till mig. Ärligt kände jag mig mer yr för varje säljare vi pratade med, och efter att ha gått fram och tillbaka mellan de olika butikerna så slutade det med en 42" LCD från Philips, typ den senaste och bästa så vitt jag fattat det. Men ärligt, jag har inte så bra koll på TVs... Men den funkar bra :) Så jag är nöjd. Efter det så blev det thaimat här hemma med mamma och pappa, framför tvn givetvis ;P Lillebror kom också förbi en stund. Riktigt trevligt :)
Världens största tack till världens bästa föräldrar och bror. Ni är verkligen guldvärda och jag älskar er! :)

Här kommer lite bilder tänkte jag.. Först en bild från stranden, sen den gamla vs den nya tvn ;P






Ändå nice måste jag säga :)



Jahaa.. Nu tänkte jag nog avsluta och sova :) Det blir en lång dag imorgon skulle jag tro. Med plugg och så, och fika med mamma och mormor :)
Ska bara prata klart med Sara på skype först ;)

Ta hand om er och varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback