söndag 100228 - sleten och off..

Ja idag är jag verkligen inte ett dugg pigg. Usch. Men det är väl så det är ibland :P
Det känns som att de senaste dagarna gått i ett så det kanske inte är så konstigt egentligen.
Hade en jättemysig dag med Sara i fredags, en aktiv dag med Hannah och en trevlig kväll med familjen och Anderssons igår :)
Annars är det mest plugg. Ja, det är mkt nu :P
Sen idag har det slått mig att jag egentligen borde vara sambo. Inte för att jag faktiskt vill, men det hade liksom varit praktiskt..? ;P Varför tycker jag nu det då? Tjaa..
Hur svårt är det inte att tex. vika ett 260x260 cm lakan själv? En extra hand hade inte varit fel alls.
Hur kul är det att bara laga mat till sig själv? Eller att laga mat vaaarje dag..
Hur många givande svar får du när du pratar med dig själv jämt?
Hur skönt hade det inte varit med sällskap i världens obehagligaste tvättstuga en halvmörk eftermiddag?
Ja, det var väl de sakerna jag tänkt på lite idag.. Ibland skulle man inte bott själv alltså :P Men samtidigt tycker jag att det är otroligt skönt.. Dilemma dilemma..

Nej nu ska jag äta mina übergoda scones. Scones och mjölk is the shiet en seg söndagskväll om ni frågar mig. Och så lite project runway på det. Jaadå :)

Nu orkar jag inte skriva mer.
Ta hand om er och varandra! :D

Kommentarer
Postat av: simone

..btw. tröjan i headr "80" är från JC :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback