söndag 100214 - jag gillar min tv ;P

Japp, jag gillar den så mkt att jag till och med suttit och kollat OS idag. Hockey. Det är verkligen inte alls likt mig, gillar inte ens hockey så mycket. Speciellt inte damhockey. Men eftersom tvn är bra och det är roligare att titta på tv än att plugga så blev det en halvtimme framför damernas match. Om ni undrar så vann Sverige över Schweiz med 3-0. Dock tror jag att matchen var en repris så det kanske alla redan visste? Sen kollade jag lite på rallyt från de Värmländska skogarna också. Det är väl helgens snackis i Branäs kan jag tänka mig :)
Men tvn alltså. Den är grym. I love it :)
Nu blir det dock intensivt plugg i några timmar till, innan jag känner att mitt samvete klarar av att kolla på The Hills, The City, Project Rumway, Tattoo highway och kanske till och med P.S I love you ikväll... :)




Förövrigt...
Idag är det alla ♥ dag. Är det bara jag eller känns den här dagen ganska överreklamerad? Hm. Och nej, det tycker jag faktiskt inte bara för att jag är singel. Jag har alltid tyckt att den är en rätt onödig dag.
Men skit i det nu. Jag har i alla fall skickat ett gulligt kort till min mormor, min familj och min Sara. Det fick räcka tyckte jag. Och av mormor fick jag en jättesöt bukett rosor och en annan "kruk"blomma i fredags :) Eftersom det är alla ♥ dag idag. Gulligt :) Mamma fick hårsnoddar av mig eftersom jag inte längre bor hemma och hon inte kan sno mina. Och Sara fick en "sovmask" så hennes mardrömmar ska försvinna. Visst är jag finurlig. Haha.
Men som sagt, fuck alla ♥ dag. Egentligen.
Det blev ingen skidåkning igår. Tror vi tar det på onsdag istället. Jag har/har haft olidligt ont i svanken på vänstra sidan och kände mig inte så pepp på skidor. Nu har det onda i svanken typ försvunnit men jag har ont i höger arm istället? Kan det onda flytta på sig så...? Jobbigt är det i alla fall.

Gårdagen var för övrigt mycket mycket nice. Det får vi göra om någon gång :)
Nu ska jag ringa hem till mamma och pappa och försöka reda ut mina helt sjuka drömmar jag haft inatt. Usch. De var inte alls roliga måste jag säga... Så jag hoppas att inget av dem var sant...

Ta hand om er och varandra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback