GOD JUL DAVID OCH ÅSA :D

Obs!
Följande inlägg försökte jag publicera igår utan framgång, förhoppningsvis fungerar det bättre nu :)




Detta inlägg är bara till min kära kusin David och hans flickvän Åsa som just nu befinner sig i NYC :) Själv befinner jag mig hos min fina mormor och har firat en helt underbar julafton här. Massa god mat och väldigt många julklappar. Hoppas ni har det lika bra som vi!

Här kommer några bilder på er bebis och en länk till en liten film som jag lagt upp på youtube.
Kicki är underbar - kommer sakna henne när ni är hemma igen :D


Kicki under en promenad längs landborgen i tisdags (?)


Med sundet i bakgrunden :)


Kicki kollar på Kalle på julafton :)


Två söta tomtar :)


Kicki under morgonpromenaden :)




Hoppar i snön som en tok.. :) Älskar att jaga pinnar :) (se även filmen längre ner :D)



Sista bilden för idag :) Fina Kicksan i solen :)


Här följer en länk till filmen på youtube.
Den kanske skulle behövt lite redigering eftersom Kicki springer lite "fel" då pinnen tydligen delade på sig och jag filmade rakt fram :P Men men, här för ni se er bebis live :)
http://www.youtube.com/watch?v=Lff5qyImrGg

Just nu ligger hon och sover vid mina fötter. Trött efter en långpromenad för en timme sedan med mig och mamma.
Hoppas ni har det bra! :)
Hälsa NYC från mig ;)

 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Åhhh, vilken liten sötnos till bebis!!!! Saknar henne!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback