fredag 100820 - wööörk's out for summer ;)

Ja men så är det. No more wörk for Elin this summer. Göttans är det. Obeskrivligt skönt.. :D
Och det känns allmänt som att det mesta börjar reda upp sig nu? Eller? Idag har i alla fall varit en bra dag. Pappa fick komma hem nu på kvällen. Han är fortfarande osäker på om läkarna vet vad sjutton de håller på med, och det känns lite oroande. Men jag hoppas det löser sig. Utöver det blev det massa mys med mina kusiner och lilla Thea idag :D Hon är så söt lilltjejen :) Och i eftermiddags har jag hängt med min Saris. Hon är väldens CSI nu ;)
Vi var nere i Zarahs butik och hängde. Zarah fyllde år idag :D Bibbi var också där. Och en massa andra. MYYS :)

Nu har jag ätit lite paj och tänkte faktiskt sova. Imorgon får jag hem mitt lilla hjärta igen. Millybuuuus :D
Det ska bli kul att få hem sötisen :) Som jag saknat henne. Och så ska jag givetvis köra ut till mamma o pappa och kolla hur läget är med honom. Är orolig för honom.. Men jag hoppas och tror att det ska bli bra. Förhoppningsvis snart.



That was that.
Nu vill jag myskolla på film och somna gott.

Ta hand om er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback