söndag 100404 - det var ett tag sen...

Nu har jag inte uppdaterat på väldigt länge, antar att jag inte haft någon lust bara. Det har varit lite mycket, massa plugg och påskfirande. Jag gjorde tenta i söndags, tisdags och onsdags. Riktigt svåra var två av dem och jag har ingen som helst aning om hur det har gått... Men jag hoppas givetvis på det bästa och att omtentor inte behövs. Nu har det dragit igång helt nya delar av engelska kursen och det hade varit nice att lägga allt det gamla bakom sig.. :)
Sen har jag spenderat massa tid hemma hos mamma och pappa, väldigt trevlitgt och mysigt har det varit :) Sov hos dem tre nätter i veckan och firade påsk med mera. Var även hos mormor och fikade med Stina och var iväg och bytte däck på min bil. I fredags var jag här hemma igen och fick besök av finaste Sara :)
Ja det är väl ungefär vad som hänt.. Nu orkar jag inte skriva mer, dags att springa ner i tvättstugan och fixa med tvätten lite. Sen blir det nog lunch på det :) Hoppas ni haft en trevlig påsk! :)



Ta hand om er och varandra :)

Kommentarer
Postat av: Maria

hej,



måste bara fråga om du var helt hundra på att du ville köpa oversixe skjortan och den vita koftan? är nämligen väldigt många som skriver och vill köpa just dem två :P framförallt skjortan. så du får gärna svara hur du tänkt :D



kram Maria

Postat av: Maria

dom flesta vill byta och många är ioseriösa, men jag kan nog få sålt dem, men tänkte eftersom du ändå skulle hit, skulle man slippa skicka osv. :) men du gör som du vill, meddela mig bara så att jag vet säkert :)

2010-04-05 @ 21:05:28
URL: http://mariapettersson.blogg.
Postat av: simone

Så vackra foton :)

2010-04-06 @ 13:52:48
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback