lördag 100424 - off..

Nu har jag inte bloggat på väldigt väldigt länge. Igen..
Men det har hänt massor och jag orkar liksom inte. Hade lite inspiration förut men nu är den borta.
Tänkte konstatera några grejor bara:
- Hade en kanon semester i Värmland :) Ett välbehövligt break och underbara människor. Mycket fest, lite sömn, men riktigt kul var det :)
- Idag har jag stått i kö i HBGhem i exakt fyra år. EXAKT, på dagen fyra år. Fick veta detta av en slump idag. Men vad vill jag ha sagt med det då? JO, även efter fyra år så får man bara skitlägenheter och HBGhem suger.. Tacka vet jag Wallenstam som jag hyr av, eller någon annan av de mindra hyresvärdarna här i stan :) Speciellt Teglet som min favorit Sara fått lägenhet via :D Visning imorgon, yes indeed <3
- Suttit på min kära balkong i nästan tre timmar idag och det lönade sig eftersom jag fått lite färg :) Dessutom fick jag gjort en del till skolan och satt på msn och var social en stund. Mycket trevligt. Gillar min balkong till tusen :D
- Rörigt och tråkigt kring saker med pappa. Önskar bara att allt kunde få bli bra, och jag hoppas hoppas hoppas att man nu funnit en lösning som kan funka. Läser på kring benmärgstransplantationer och håller tummarna för att kunna hjälpa pappa genom att vara en bra donator till honom... Jag skulle göra vad som helst just nu för att han skulle få bli frisk. Älskar dig papi <3
- Plugg plugg plugg.. Och lite mer plugg. Men vissa saker jag läser just nu är ganska kul och intressanta :D Men det tar mycket tid. Och energi.

Nu måste jag äta något...
Ta hand om er och varandra :)

Kommentarer
Postat av: Denise

Hahaha jo visst blir man brun i skuggan :P

Nu menade jag mest med att många säger att man inte blir brun om det är molnigt. Men så länge det blir en skugga så blir man brun :P helt logiskt!



Ha det så trevligt hemma gumman! =)

Postat av: SaraBelisimo

Ja tacka gud för Teglet.. Det är så skönt att äntligen få komma tillbaka hit :D Jag pratar med dig nu i telefon .. mysigt!! älskar dig ::

2010-04-26 @ 16:08:24
URL: http://SaraBelisimo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback