tredje september 2009

Idag regnar det!
Fruktansvärt mycket.. Perfekt väder för att sitta inne och mysa med tända ljus och... plugg.


Överfyllda stuprännor och mörkgrå himmel utanför fönstret..

Tänkte dra igång med mitt pluggande för dagen nu. Min första uppgift i turismvetenskap ska lämnas in på tisdag. Men jag har väl som mål att förhoppningsvis bli klar imorgon, eller på lördag :)
Och snart drar jobbet igång igen också. Det känns både skönt och lite tråkigt. Skönt för att jag just nu försöker spara varenda krona som går, och jobbigt för att det trots allt tar en massa tid att jobba :P
Men trots det känns det skönt att få komma tillbaka till de vanliga rutinerna igen :) Tyvärr fick jag ställa in min Karlstadresa, så lite less på jobb är jag väl ändå.. Men det kommer ju fler bra helger då jag kan besöka K-town och Emma, Elionor, Magda och Joel :)

Annars då? Jo jag har minsann blivit erbjuden några lägenheter, på bästa läget i stan om ni frågar mig ;) Alldeles intill Bibbi och lagom avstånd till nästan allt! :D
Men eftersom det var inflytt redan 1:a november på båda lägenheterna så har jag efter lite tänkande bestämt att ett "tack, men nej-tack, inte just nu"-svar var det bästa :) Och tjejen jag pratade med lovade att de ringer senare i höst/vinter när de har något annat som de tror passar mig, så det känns lovande :) Förhoppningsvis blir det en flytt i februari/mars kanske? :)

Nej som sagt, nu blir det pluggish.
Men de omtalade bilderna kommer så småningom, jag lovar.

Ta hand om er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback