tisdag 091006 - off to work!

Idag har jag varit iväg med mormor nästan hela förmiddagen. Vi var på sjukhuset och sen körde jag ett ärende i stan och efter det följde jag med hem till henne för att boka ytterliggare en tid till läkare/undersökning. Och hon fick tid redan på fredag så det var bra :)
Har nyss skrivit klart och skickat in min andra uppgift i turism också, det känns bra :) Hoppas jag får lika bra feedback på denna som den förra, då blir jag väldans glad! :)
Snart är det dags för jobb för min del. Roligare kan man ha :P Gårdagen var dock jätteroligt. Tack vare Alexandra :) Vi åt middag tillsammans och sen en fika på det. Och däremellan hälsade hon på mig när jag jobba :) Mycket mycket nice :) Hoppas att idag också blir en bra dag!

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback