söndag 091011 - in love! :)

Idag är jag på väldigt bra humör! :) Har träffat Emma och Emilia idag, mycket mycket trevligt! :) Först blev det en sväng till Emma i deras nya lägenhet och sen efter det fikade jag hos Emilia i deras nyinredda lägenhet. En nice dag helt enkelt!
Jag har också tänkt väldigt mycket på det här med att flytta.. Jag vill så gärna hitta en lägenhet nu snart. Så imorgon blir det några samtal för att eventuellt lyckas få någon fin lägenhet att flytta in i snarast :)
Håll tummarna för mig! Jag vill så gärna.
Samtidigt känns det lite tufft också för jag misstrivs ju absolut inte hemma.. Men jag är väl redo för något nytt helt enkelt.. :) Mamma är lite rädd för att jag kommer känna mig ensam.. Men det tror jag inte. Det blir säkert hur bra som helst! :)

Nej nu ska jag sova, jobb imorgon 6-15 :)

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback