onsdag 091028 - lägenhetsinnehavaren Elin ;D

Japp, nu är kontraktet påskrivet och allt är klappat och klar för inflytt den 1a december! :)
Efter att jag var och skrev kontrakt så körde jag och mamma och kollade på soffor och lite annat smått och gott som jag behöver köpa :) Jag tror att detta kommer bli hur bra som helst! :) Är så glad :D
Snart blir det också en runda ut till Väla och Ikea, det ska kollas soffa på Bolagret och jag vill in om Gina en sväng och kolla in en ny t-shirt de fått in, och så vill jag se om de har västen som jag äälskar på Lindex :) Annars blir det Ikea, mamma ska ha nya gardiner och jag vill kolla lite av varje :)
Har helt glömt att lägga upp bild på min och Jennies pumpor, så de kommer här :)
Det blir förövrigt ett litet äventyr med Jennie även imorgon, då vi ska besöka Wrams Gunnarstorps Slotts Julmässa - lite tidigt kanske? Jo jag vet, men jag älskar julen så jag bara måste dit! Det är lite tradition ;P:)


Så fina blev de ;P :)

Pratade med Emma, från Branästiden, igår på msn och hon är också mitt uppe i allt flyttande. Hon flyttar in i sin ettan redan den 1 november dock, på söndag! :D Men jag är på det stället som hon var på för en månad sen kan  man väl säga :P Letar möbler och saker som en tok! :D Men det är så sjukt kul! :)

För övrigt blir det Gekås och Ullared den 13e november med mamma och förhoppningsvis Sara, om hon kan då :) Det ska bli jättekul, känna att man får handlat allt sånt man behöver men inte tänker på att köpa :P Och gällande jobb börjar jag jobba på en "ny avdelning" på måndag, jobbet är i stortsett det samma, men detta innebär att jag får jobb längre, kanske ända till jul, och det är ju positivt ur den ekonomiska synpunkten :P Men lite tråkigt för jag hade räknat med att kunna lägga all min tid i december på plugg och flytt, men jag säger upp mig till den 18e om det skulle se ut att bli längre än så :P Sen får det räcka med Findus för min del på ett tag :) Först till sommaren återvänder jag :) Det nya jobbet innebär också att jag måste lära mig en massa maskiner och ta en massa prover, men det är bara kul tycker jag :)



"Been there done that messed around
I'm having fun don't put me down
I'll never let you sweep me off my feet"
Ungefär så känns det just nu. And I like it.. :)



Nej nu blir det snart Ikea som sagt, ska bli nice!
Ta hand om er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback