onsdag 091021 - förkyld och överraskad och glad!

Usch min förkylning vill inte ge med sig alls verkar det som.. Jobbigt är det. Ont i halsen så jag snart smäller av.. Men men.. Det blir nog bättre med tiden :)

Och jag är GLAD :) Fick ett jättestort paket med posten idag, och det var från min älskade Sara! :) Som jag saknar henne!! Paketet innehöll ett jättefint brev, ett gulligt kort och en massa godis! :) Fast godis ska man bara äta på lördagar ;) Haha :) TACK! Jag blev så himla glad, och överraskad! :) Jag saknar dig!


Mitt paket! Dock inte så bra bild.. Och min Sara! Morötterna. Haha. Underbara minnen! :)

Annars väntar jag fortfarande på att få besked kring lägenheten.. Får väl veta i början av nästa vecka kanske. Åh. Är så otålig.. Men är numera helt inställd på att inte få den, så blir jag i alla fall inte besviken. Men även om jag har den inställningen så hoppas jag ju fortfarande :) Jättemycket!

Jag gillar att det är så höstigt nu förresten. Tycker om det massor :) Tog lite bilder här om dagen när jag var ute och cyklade.. :)




HÖST <3


Nej dags för dusch och lite mat nu, sen blir det jobb efter två. Är inte så jättepepp på att jobba, men det får väl gå :) Det är nog mest förkylningen som snackar, aldrig kul att jobba när man inte mår så bra..

TACK Sara, mitt hjärta, ännu en gång! Love you <3


Och en sak till.. STARBUCKS kommer till Sverige! :) Det är sann lycka det! Den första "butiken" öppnar på Arlanda nästa år. Wiie :) Jag om någon är i alla fall glad över det. Starbucks :)

Ta hand om er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback