söndag 091101 - förkylning och firat mamma :)

Nu är helgen slut, det går alldeles för fort tycker jag.. Helgerna bara flyger iväg :P
Hade egentligen tänkt skriva ett långt inlägg ikväll för det har hänt en del sen sist, men det gick inte att logga in på blogg.se förut så nu får det bli en liten kort uppdate istället :)
Igår hade jag en myyysdag med Sara, verkligen jättetrevligt trots en del tråkigheter som hänt osv, och det blev inget Malmö, men det gör inget, det var en kanon dag iaf - tack hjärtat! :)
Idag har vi firat mamma, egentligen fyller hon år först imorgon, men eftersom det är en måndag så firades hon idag :) Mamma fick en massa skoj presenter, tex trisslotter i alla dess former, presentkort på spaa, två olika parfymer, underkläder, blommor, en sjal och vikter till armar/ben samt ett jättesött änglaspel :)
Det var en lyckad dag tycker jag, som avslutades med en powerwalk i den nästintill stormiga vinden, och efter det har jag sett "Ensam mamma söker" :)
Nu ska jag hjälpa pappa med ett grattiskort till en kollega, sen blir det sängen för min del.. :)
Imorgon jobbar jag 6-14.30 och jag vill vara fit for fight när jag vaknar :)

Ska försöka skriva mer imorgon och kanske till och med ladda upp någon bild om det går :)

Ta hand om er! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback