onsdag 091111 - överförkyld och städning..

Jahapp, då har man blivit förkyld igen då. Kul? Vaknade och var helt hostig och snuvig och ont i halsen. Jag blir så trött.. Mitt imunförsvar är verkligen noll just nu. Jag har sagt det förr och säger det igen, det här är inte mitt år?!
Min fot tycks ju inte läka ett jäkla dugg den heller, men och andra sidan så var det ju precis det som jag fick veta vid mitt senaste läkarbesök. Så skyll dig själv Elin...
Skulle varit iväg och tagit svininfluensasprutan nu här igår, men alla på jobb som tagit den har blivit helt febriga och fått gå hem från jobb och så, så jag väntar med att ta den tills jag inte jobbar mera. Då riskerar jag inte att behöva stanna hemma för den saken skull i alla fall :)


Nej men om jag skulle sluta gnälla kanske? :P Eller ja, jag gnäller ju bara för att jag är såå trött på allt detta. Och det borde omvärlden ändå har lite förståelse för tycker jag? :P

Idag har jag börjat tvätta och städa lite inför flytten :D Det känns så jäkla bra :) Hade stora planer på att åka och kolla lite möbler idag med men när jag vaknade så orkade jag inte riktigt.. Det får bli imorgon istället :) Men hittills har jag i alla fall tvättat en hel den sängkläder och börjat röja lite på rummet. Massor med böcker och filmer och sånt kan jag packa ner redan nu, jag lär inte ha tid eller lust att läsa/titta på dem inom de närmsta tre veckorna ändå.. :)  Om 20 DAGAR FÅR JAG NYCKELN till lägenheten :D Det känns så gött! :)

Nu ska jag hänga tvätt sen blir det att röja lite till, efter det dusch och sen jobb. Yay.. Inte så kul när man inte är på topp men nu ska jag sluta gnälla ;)

Ta hand om er! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback