lördag 091121 - En utåtriktad planläggande abstrakt tänkare..

Ja, det är jag.. I alla fall om man ska tro testet jag gjorde på följande hemsida:
http://www.zapera.com/survey/demo/personality/
Och mitt svar blev såhär..

SÅDAN ÄR DU: 

Du är mycket intresserad av, vad som pågår i din omgivning. Du gillar att prata med andra (nästan oberoende om vad det handlar om) och att vara med, där "det sker".

Du gillar att ha struktur och ordning i ditt liv. Du använder troligtvis din kalender flitigt för att hålla koll på de saker du skall komma ihåg. Du fattar snabbt beslut – även när det gäller din värdering av andra människor. Därför kan din omgivning uppfatta dig som lite dominant emellanåt.

Du fokuserar på "the big picture" och tycker om att teoretisera över VARFÖR saker fungerar som de gör (medan du inte bekymrar dig så mycket om detaljerna). Du är en kreativ person, som gillar att experimentera.

Du tänker logisk och värdesätter problemlösning där du får använda huvudet. Du är en ärlig och renhjärtad person, som bedömer andra människor utifrån samma värderingar som du bedömer dig själv.

- Ärligt så tycker jag att det stämmer ganska bra, så därför hade det varit kul om fler hade velat testa och se vad de blir, och framför allt hur bra det stämmer med verkligheten :) Och du.. Testet tar max 2 minuter.. :)


Det var allt just nu. Nu ska jag sooova. Och skönt ska det bli.. Imorgon lär jag skriva mer, för det har hänt en hel del sen sist.. :)


Ta hand om er och god natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback