fredag 091113 - myspys dag :)

Idag är det fredagen den 13 november, men än så länge har jag inte märkt av något otur alls :) Det har mest varit en riktigt bra dag faktiskt. Men nu är jag extremt extremt trött.. Jag sov kanske fyra timmar i natt och sen begav vi oss till Ullared klockan 06.00 i morse. Efter ett stopp för att hämta upp Sara i Halmstad så blev det shopping på hög nivå! :) Var hemma runt fyra skulle jag tro, lagom trött redan då, men sen blev det middag hos Anderssons. Nu har jag kollat Idol och slappat på soffan och strax ska jag sova hade jag tänkt mig!
Men som sagt, en riktigt bra dag så jag för övrigt också varit helt ledig från jobb, välbehövligt och även välförtjänt måste jag säga.. Annars har nedräkningen börjat och det är nu bara sju dagar, fem arbetsdagar, tills jag tar semester/sjukskriver mig för resten av året :P :)
Nej, sängen kallar men lägger nog upp någon bild imorgon :)
Tack Sara, mamma och Lotta för en kanondag!

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback