1 maj 2009 :)

Nu är det maj månad och nästintill högsommar klimat. Heelt underbart :D
Har varit ute nästan hela dagen och bara njutit. Det är lite därför jag är så kass på att uppdatera här.. Känner att jag har viktigare saker att spendera tiden på.. :)
Men jag kommer förhoppningsvis bli lite bättre snart. Jag har ju tagit en massa bilder som jag gärna vill visa. Dels från igår och från Linneas konsert. Men även en del från Branäs som jag ännu inte lagt upp.. Och från när jag varit med Sara och Bella, och promenaderna osv osv osv.. Massa massa bilder..
Ikväll blir det grillning och kubb här hemma, mys. Och på tisdag bär det av till Mallis :D

Det går bra nu helt enkelt.. ;)

Ta hand om er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback