frisk?

Jag börjar må mycket bättre nu, otroligt skönt :)
Men dagen på jobb idag var inte kul. Jag var nästan mer sovande än vaken. Eller jag överdriver kanske nu.. Men jag var inte pigg, tror det beror mycket på att jag har haft feber och så. Det tar verkligen på krafterna.. Fast jag bet ihop och jobbade på :) Som jag alltid gör..

Har inte hunnit/orkat skriva så mycket om när jag var hemma, så tänkte att jag snabbt skulle berätta lite om det nu, främst för min egen skull :)
- Vi bestämde oss för att åka hem tidigare. Körde vid 23 på tisdagskvällen utan att informera någon där hemma. Och höll på att köra på en stor älg. Riktigt stor. Största jag sett.
- Kom hem runt halv åtta på morgonen, übertrött men glad att äntligen vara hemma :) Pappa såg mig i fönster och han var minst lika glad som jag. Han bäddade till mig på soffan eftersom värmen på mitt rum var sänkt. Somnade på två sekunder och sov halva dagen. Mamma och Anton var lika glada för att jag var hemma som jag var. Åkte till stallet med Sara på eftermiddagen och åt god köttfärslimpa på kvällen :D Hann med en runda inom mormor innan stallet också :)
- Torsdagen spenderade jag med Emilia och Bibbi, och på kvällen bio med Denise och Sara. Lunchade med Emilia, fikade med Bibbi - Kanon dag ;D Blev en del shopping i världens bästa Helsingborg också :)
- Fredagen var jag hemma på förmiddagen, tränade med mamma, käkade pannkakor hos Stina, träffade Ida, Robin och lille Filip (som har blivit stoooor :D) gick bland annat på stan en runda och så :) På kvällen blev det kebab hemma och massa kvalitetstid med familjen; mamma, pappa, Anton, mormor, moster Christel och Elise och David - Mycket trevligt.
- Lördagen träffade jag Emma (och Niklas) på Väla och gick en runda på Ikea, investerade i en ny badrumsmatta bland annat. Haha, hela 9 kronor ;P Sen på kvällen blev det Tivoli och god mat och gott sällskap :)
- Söndagen innebar tid med familjen, packning och sånt där. Sen hämtade jag upp Julia vid 13 tiden. Efter det en låång bilresa med bland annat två mc donalds besök on our way till Branäsland :P

Så med andra ord hade jag det helt fantastiskt underbart när jag var hemma. Extremt skönt att umgås med familjen och vännerna. Har saknat min familj grymt mycket, så det var skönt att träffa dem :) Saknar dem redan igen, men nu har jag fått träffa dem så det känns inte som att det är någon panik att träffa dem direkt.. :)
Och att träffa alla härliga vänner var också kul :) Sara, Emilia, Stina, Bibbi, Emma, Ida och Denise. Speciellt Sara tror jag :) Det känns konstigt att vara ifrån henne.. Men givetvis saknar man alla där hemma :)

Det var väl det jag ville berätta. Hoppas att jag inte glömde något viktigt nu.. I så fall ber jag om ursäkt för det.. :)



Jag är så grymt sugen på sol och semester nu.. Men jag får väl vänta tills i maj, så blir det att ta det lugnt och bara slappa. Kanske en resa till solen rent av? Är sugen på Spanien. Barcelona och Costa Brava kanske? :)
Vi får väl se helt enkelt. Men jag längtar och hoppas.. Behöver sol och avkoppling. Verkligen.


Bild från www.barnensturistguide.se



Nu är det snart dags för Grey's Anatomy - en av mina favorit serier :) Sen ska jag sova, behöver verkligen det.. Har en lång dag på jobb imorgon så vila behövs. Hoppas på att kunna åka skidor på fredag :)

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt att du är frisk nu. Jag har en liten "överrasknging" till dig, eller ja det är inget stort, verkligen inte.. jag skickar ett mail till dig under dagen när det fixat. älskar dig min ängel!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback