bilder :)

Nu har jag äntligen lagt in lite bilder på datorn, dock inte på min dator eftersom den inte fungerar, men det här är ju nästan lika bra :)
Jag hinner inte lägga upp så många just nu för jag ska snart iväg och träffa Sara, men här kommer två från dagen i alla fall! :)
Den första är mest för att visa hur ljust det var när jag kom hem från jobb i natt, och den andra visar hur ljust det var när jag la mig på gräsmattan för att sova/sola när jag vaknade vid halv elva idag :P



Soluppgången över infarten och åkrarna :)


Solen sctekte och jag sov så gott så på gräsmattan ;D

Jobbade ju som sagt min första natt (av måånga) på Findus i natt, det gick hur bra som helst! Är bara lite trött just nu men det är väl lika bra det, måste i säng tidigt ikväll för imorgon börjar vi vid sex. 06.15 för att vara exakt.. :P

Nu blir det dusch, sen ska jag träffa Sara på Väla :)

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback