skidorna!! :D

Jag ÄLSKAR mina nya skidor. Och pjäxor, och stavar. Underbar skidor, såå bra. Jag är helt enkelt överlycklig.. :)
Idag åkte jag mest med mamma på förmiddagen, sen blev det lunch på Wärdshuset, efter det åkte jag en hel del med Lotta och så träffade vi Anton, Linnea, Marcus, Sara och Niclas i backen så det blev en massa åkning med dem också. Och ett besök på Toppstugan, varmchoklad :) Sen åkte jag mest med Anton och Linnea efter det, en massa åk i Junior Snowpark, fantastiskt kul. Först fegade jag lite.. Ville ju varken förstöra mig själv eller framförallt mina nya skidor, men det gick hur bra som helst :) Nu inväntar jag träningsvärken efter dagens åk, spelar spel och äter godis.
- En riktigt myssemester med familjen, som jag längtar och väntat och gud vad jag tycker att jag förtjänar detta. Tyvärr har jag inte med mig kameran, men ska försöka fota lite med mobilen imorgon :) Imorgon blir det åkning från 09.00 tills lunchen, sen lite åk på eftermiddagen och efter det afterski, ytterliggare en härlig dag att se fram emot.

Det var nog allt just nu.
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback