ledighet, skidåkning, filmkväll och shopping..

Yes nu är jag ledig i tre dagar. Hela TRE dagar. Det är helt fantastiskt :)
Idag blir det skidåkning med Matilda, ska hämta upp henne om en halvtimme. Sen ikväll blir det film och mat med Matilda och Anna :) Imorgon ska vi bege oss till Charlottenberg för att shoppa. Klockan 07.30 packar jag och Emma in oss i bilen för att hämta upp Anna och Matilda, sen bär det av till Charlottenberg (ca två timmar härifrån) för att shoppa hela dagen - yay :) Vi ska även äta på Mc Donalds, haha, vi saknar Donken alltså.. :P Men det blir väl så när man är isolerad i Branäsland.. Det ska bli grymt kul att få komma iväg lite och att shoppa massa roliga saker, typ kläder ;P
Jag vet inte vad jag ska göra på onsdag sen, ingen aning.. Åka lite mer skidor kanske och sova ut? :)

Härligt med tre lediga dagar, det är inte ofta det händer.. Nu ska jag byta om till skidkläder och bege mig till backen :)
Bilder och allt sånt kommer väl senare.. Jag är dålig på att uppdatera här, men blir nog bättre snart.. Kanske :P

Saknar er där hemma <3

Ta hand om er :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag saknar min elin hur mycket som helst!! Förlåt att jag inte ringt dig, men jag har jobbat hela helgen. Sen har det vart handboll. Sånt du vet. Men nu vill jag inte ringa heller, när du glider i backarna :D Men vet du vad?! Om vi inte skulle höras av innan, så är jag also ledig på ondag. Så då kan vi prata HUR LÄNGE SOM HELST. Jag ska hämta mina glasögon då också..

Sen psst; Mamma ska träffa Ted imorgon. Jag är jäääätte nervös. Har grymt ont i magen hela tiden .. Därför jag skrev "snälla, snälla, snälla". i min blogg. Usch, alla mina tankar handlar bara om Ted hela tiden ..

Älskar dig min ängel!

Många pussar och kramar

Postat av: Denise

Ha det så trevlig nu när du är ledig och njuuuuuuuut så mkt du kan!

Ska göra mitt bästa imorgon och skynda mig att göra kuvert!

Kramkram

2009-01-26 @ 16:56:25
URL: http://nizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback