det töar..

Man kan ju bli deprimerad för mindre.. All natursnö töar bort.. Såå tråkigt. Men vi ska ändå ut och åka lite skidor idag, får hoppas att det  är okej i backen iaf :) Sen blir det väl lite häng på jobb och efter det hem och duscha. Ikväll blir det filmkväll i iglon och antagligen lite pizza med. Yay :P

Fick nyss en bild från min kära granne Emma, den säger en del om Branäs. Haha. Eller om mig kanske. Vad vet jag. Här kommer den i alla fall, känns som att jag bjuder på den, big time :P Snökedjor har ju verkligen blivit ett stort samtalsämne här.. Men nu när det töar behövs de inte. Eller de behövs inte ändå, inte sen någon vecka tillbaka, men känns ändå bra att har några liggande i bilen om det skulle bli snökaos igen.. Just nu har jag fyra par liggandes i bagaget, det gäller ju att vara väl förberedd ;P


- Haha, ja vad säger man.. :P



Nu blir det lite pepp inför backen, vi ska väl köra om lite mer än en timme skulle jag tro :)

Ta hand om er :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman. Du ser ut att ha greppat det hela, hahaha. Fyra par känns ändock som lite överkurs, men det gäller ju att vara förberedd. Såg att ni har fått rejält kallt igen. Vi ligger precis under noll tror jag. Ta hand om dig.

2009-01-16 @ 14:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback