insnöad..!

Totalt helt jävla insnöad. Om man ska vara ärlig. Och det ska man väl?
Har nyss skottat fram min bil. Det tog mer än en halvtimme.. HATAR allt som har med snöröjning att göra här uppe, jag menar, hur smart är killen som kör snöskottningsmaskinen när han skottar IN våra bilar..? Är det inte meningen att det ska vara tvärt om? Det ska underlätta för oss som bor här? Men neejdå. Nej idag är jag riktigt irriterad..
Och snart är det dags för jobb också. Ankomstdag idag, sportlov och mer än 520 stugor är uthyrda. Fråga mig inte hur det gick till när vi egentligen bara har något på 400.. Men men. Det lär bli kaos idag. Fast det är jag ju redan införstådd med så jag överlever nog. Men jag längtar tills klockan 15.30 imorgon. Då går jag hem från Ladan och slipper åka dit på några dagar. Innan dess blir det jobb 13-22.30 ikväll, jour i natt och jobb 8.30-15.30 imorgon.. Ta mig härifrån..

Usch, ingen bra dag som sagt.
Nu blir det duschen och sen ska jag vara på jobb vid fem i halv ett..
Ska se om jag kan ta några kaosbilder idag, om min mobil vill fungera som den ska.. I så fall lägger jag nog upp lite bilder ikväll.. Bilder på all jävla snö. Haha.

Hoppas er dag är bättre än min :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha, jag hade velat se detta! Du är så söt min ängel! älskar dig :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback