dåligt av mig..

Mm det är ganska dåligt av mig att inte blogga på över två veckor, man kan ju undra varför men jag har ingen aning faktiskt. Jag har väl levt det riktiga livet istället för på bloggen?
Hur som helst så har jag varit hemma i Skåne en runda, åkte hem i tisdags förra veckan och var tillbaka i Branäs i söndags. Då hade jag även Julia med mig, hon åker hem senare idag. Det  var helt underbart att komma hem lite :) Tänkte berätta mer om det i ett senare inlägg tror jag. Tyvärr så tog jag inga bilder när jag var hemma, jag glömde helt bort det.. Men det blir nog bra ändå. Sen har det varit jättekul att ha Julia här i några dagar också :)

Vet inte riktigt varför jag började skriva nu, det var nog mest för att försäkra er om att jag lever :) Och det gör jag.
Nu ska jag snart till jobbet, jobbar 8.30-17.15 idag tror jag. Igår var det ju lite kaos på jobb eftersom de ändrat i mitt schema och glömt säga till mig.. Men men, det är väl sånt som händer..

Nej men off to wöörk då. Yay. Haha.

Ha en bra dag och ta hand om er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback