bilderna :)

Här kommer bilderna från igår. Det är mest en massa snö, och jag tror inte att bilderna riktigt visar hur vackert det verkligen var/är.. Men det var helt undebart fint igår i alla fall, that's for sure :)
Och det är minst lika fint väder idag.. Härligt :)


Så här såg det ut när jag gick ut igår :) Helt ok utsikt måste jag säga ;)


Skidområdet, man ser bland annat bron, toppstugan, lilla snowparken och skicrossbanan :)


Uppe på toppen. Man ser Ladan, lite av Lohyllan, Älgen och lite av Vargen.. :)


Angelica och hennes skidskolegrupp i Kulingen :)


Väldigt mycket snö :)


Snö och utsikt :)


Snö, snö snö..


Vid Ladans parkering.. Solen strålar över längdspåren.. :)


Längdspår, vindskydd och en grävmaskin?!



Hundarna :) Jag ska åka hundspann en dag, tror jag.. :)


Denise fastnade i snön när vi skulle gå upp till Toppstugan. Och jag tvingade henne att posa ;P Ganska taskigt av mig eftersom hon hade snö i hela skon. Haha.. Men vad gör man inte för ett bra foto? :)


Skidbron :)


Emma vid Toppstugan :) Hon fotar utsikten.. :)


Bron igen :)


Även jag fotade utsikten. Här söderut :)


Utsikten norrut :)


Västersjö liften :)


Från Gondolen, folk åker i Branten, Branäs enda svarta backe.. :)


Nere i Dalen var det kallt och ingen sol alls. Så vi bestämde oss för att åka hem :P

Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder, bara dessa tog mer än 45 minuter att lägga upp. Säkert beroende på mitt internet, eller för att blogg.se är lite segt idag kanske?
Ska duscha nu, sen bär det av till jobb. Måste vara där lite tidigare idag, så satsar på att vara där vid kvart över 12 istället för 13.00..

Ta hand om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback