måndag 091207 - inte på topp..

Nu har jag bott i lägenheten i en vecka, helt underbart är det :)
Idag är jag dock inte på topp, har känt mig trött och febrig hela dagen - inte alls kul faktiskt..
Men men, det blir säkert bättre imorgon, då är man fit for fight igen :)
Idag har jag inte gjort så mycket, kollat på film, läst lite, städat, fixat mat och sånt, och pratat med Sara lite - underbaringen som ibland har noll koll på sin ekonomi ;) Men vi älskar henne ändå :) <3

Imorgon blir det storstäd och bakning. Kul :)
Nej jag tänkte nog snart sova, är ju som sagt inte riktigt på topp..
Men jag lovar att bilder kommer snart! :) Bilder på flytten och lägenheten :)

- Är lite sugen på sällskap i lägenheten. En liten fransk bulldog har inte varit fel.. Tomten, om du läser detta, jag önskar mig en fransk bulldog i julklapp - okej? :)

Ta hand om er!


I'm your biggest fan
I'll follow you until you love me...
Lite så känns det just nu.. Konstigt. Fan.


Kommentarer
Postat av: sara

aw vad mys :D häla findus emma :D thihi! ja vi kan kanske se en dag i nästa vecka? får se hur veckan ser ut först :) ja kan höra av mig. puss på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback