längesen..

Jag känner väl att jag inte direkt är världsbäst på att blogga.. Men för er som undrar, jag lever :)
Det har varit lite mycket nu i sommar, med jobb och så, och då har jag helt enkelt inte haft lust eller ork.
Men nu är jag förhoppningsvis tillbaka för att stanna, eller kanske inte, vi får se :P
Just nu sitter jag här och pluggar lite, läser i några böcker, kollar anteckningar och så vidare. Jag har ju börjat plugga :D Läser nu mera turismvetenskap på distans, med utgångspunkt från Karlstads Universitet :)
Det är jättekul, men tar en massa tid :P
Målet är att första uppgiften ska vara klar på torsdag kväll. Egentligen skulle jag åkt till Karlstad på torsdag morgon, men det har jag fått skjuta fram till fredag istället. Så då blir det en roadtrip upp till Branäs och Karlstad :) Träffa Emma, Elionor, Magda, Joel och kanske Anna med flera. Det ska bli nice :)

Min tanke är att nästa gång jag bloggar så sammanfattar jag min sommar i bilder, just nu hinner jag inte det.
Det blir plugg i två timmar till nu ungefär, sen ska jag till Ekeby och kollar när lillebror och co kickar Kristianstads ass ;D Haha, det kanske inte riktigt blir så, de ska mest spela för att ha kul :) Men förhoppningsvis vinner de :)
Matchen börjar kl 15.00, kom dit vet jag :)

Ta hand om er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback