vår i luften i Branäsland.. :)

Detta har jag väntat på.. Vårkänslor.. :)
Idag har jag suttit i solen en stund.. Och gud vad jag njöt. Har verkligen längtat efter sol och värme.. Hoppas det håller i sig tills jag flyttar hem nu :)
Har röjt lite här hemma, som en mindre vårstädning kan man kanske säga.. Vädrat ut och allt. Skönt. Min packning inför hemresan börjar ta form.. Det känns både bra och lite jobbigt.. Kommer sakna vardagen här uppe. Alla underbara människor jag lärt känna. Samtidigt som det blir skönt att komma hem såklart :)
Winnerbäck innebär vår och sommar för mig, så det har blivit att jag lyssnat på honom hela dagen nästan.. :)

Känner mig pepp på att få komma härifrån nu snart.. Men först får jag finbesök i helgen, Anton och Marcus kommer :D
Sen är det påskfirande här uppe nästa helg och helgen efter det är det stängning med maskerad kickdown.. Så man har nästan bara roliga saker kvar nu :)

Nej nu ska jag diska undan lite.. Sen bär det av till Coop med Anna, Matilda och Denise.
Jag ska köpa vattenmelon :D Åt lite hos Elionor och Emma igår, såå otroligt god. Och flashbacks från förra sommaren då jag i princip levde på melon ;)

Här kommer lite bilder.. Känner att jag varit dålig på att ladda upp nu på ett tag.. Så lite blandat från ett par veckor tillbaka :)

Ta hand om er :)




1/4: Det tööööar :D


1/4: Min soolplats ;D


31/3: Världens bästa sambos/grannar ;) Elionor och Emma :)


31/3: Emma tror att chipset ser ut som hennes tunga ;P


31/3: Elionor gillar melon :)


31/3: Deras fina påskris :)


27/3: Det kom en massa snö.. Och alla blev arga.. Vi är helt enkelt trötta på skiten nu :P


22/3: Vårt påskris :)


20/3: Johannes i jeans och pjäxor och skidor.. Inomhus.. :P


20/3: Hääärlig dag i backen med Emma och Johanna :)


19/3: Seeeg dag på jobb.. :P


6/3: Afterskii med Emma :)


6/3: Arbetskamrater på Afterskii


6/3:  Sista bilden.. Några arbetskamrater till.. :) Stereos raplåt ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback