leedig :)

Idag är det långfredag. Och jag är ledig :D
Sköönt är det. Har sovit länge och ätit en god frukost :)
Sen har jag dessutom provat kläderna till avslutningsfesten, och det blev riktigt bra om jag får säga det själv. Är väldigt nöjd.. :) Nu ska jag bara ny en tyllkjol också och sen är allt klart.. :)

Sitter och tittar på lite olika utbildningar på studera.nu, det lutar åt att jag läser någon form av pedagogik på distans. Kanske interkulturell pedagogik. Det lät ganska intressant... Men vi får väl se :)
Tänkte söka något som inte är på distans också, om jag nu skulle komma fram till att jag inte vill komma tillbaka till Branäs nästa säsong.. Det känns ju bra att ha olika valmöjligheter :)

Skriver mer och lägger upp bilder senare.

Ta hand om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback