sugen på..

Just nu är jag nog lite knäpp, haha, fråga hela min familj så kan de verkligen intyga det. När jag kom in i tv-rummet efter att jag gjort mig i ordning inför jobb så utbrister jag (halvtdesperat) att jag är gryyymt sugen på en köttbullsmacka med rödbetssallad. Och det är egentligen inget som jag brukar äta så ofta. Men just nu är jag som sagt otroligt sugen på just det. Don't ask me why ;P
Men eftersom jag inte kan få tag i en sådan macka just nu så får jag blogga lite om det istället. Och här kommer då en bild på en köttbullsmacka med rödbetssallad ;)



Nu ska jag köra till jobb. Men är fortfarande sugen på en köttbullsmacka.
Haha. Besatt? Mja, kanske.

you know you love me,
xoxo


elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback