pedant till max?

Idag är jag ledig, massa skönt :D
Sitter just nu i min mysiga fåtölj och knappar på datorn. Idag är en sån där bra dag då jag har fått gjort riktigt mycket och känner mig rätt stolt över mig själv och det känns kanon :)
Jag har på sista tiden fått höra att jag är pendant?! JAG? PEDANT? Eh nej, fråga min mamma, haha. Jag är verkligen inte pendant.. Jag gillar dock när det är ordning och reda omkring mig, men tack vare att jag heela tiden kommer på att jag behöver sortera gaderoben eller rensa bland gamla cd skivor/dvd:er eller gå igenom alla papper jag har i pärmar och block och sånt så blir det att jag måste städa typ alltid.. Tack vare att jag själv rör till det med jämna mellanrum vill säga. Haha. Men pendant? Icke då ;P

you know you love me,
xoxo


elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback