9/11 och jag är trött..

Jag är extremt trött idag, gäspar non stop och håller på att somna så fort jag blundar längre än i två sekunder. Jobbigt!

Idag är det den 11 september vilket innebär att vi bör tänka lite extra på alla de människor som dog då World Trade Center blev terroriserat och vi bör även tänka lite extra på Anna Lindh..
Men ska jag vara helt ärlig så slog det mig nyss vilken dag det är idag, tack vare att de sa det på nyheterna. Hade det inte varit för det så hade jag nog inte haft en tanke på det.. Jag är nog en dålig människa pga det. Men men..

Idag ska jag träffa Emma, och det ska bli kul :) Hon kommer förbi en runda efter jobb :)

- Nej nu ska jag hälla i mig 3 liter kaffe så jag vaknar.. Det är nästan lite skumt att jag är så trött som jag är, har ändå sovit ganska mycket i natt. Men jag kanske har sovit dåligt..? Vem vet..




<3
Because, if one day you'll wake up and find that your missing me,
And your heart starts to wonder where on this earth I can be.
Thinking maybe you'd come back here to the place that we'd meet,
And you'd see me waiting for you on the corner of the street.
<3

- helt underbar låt som får
mig att tänka..
känner igen mig i den,
lite i alla fall :)


Nej, kaffe nu som sagt,
Have a nice day ;)

you know you love me,
xoxo


elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback