väntar..

Jag väntar på att tiden ska gå så jag kan sätta mig i bilen och köra till CS :) Har fått gjort en del idag och det känns riktigt bra. Ska bli så kul att träffa Emma, hon åker ju till Asien på måndag så detta lär bli sista gången vi ses innan jag kommer hem igen i maj. Hon kommer ju hem efter att jag har åkt.. Lite trist, men jag ska nog överleva ändå ;)

Jag har starka planer på att flytta min avskedsmiddag eftersom att ganska många inte kunde komma den 22:e.. Vad sägs om fredagen den 28:e istället? Hm.. Jag har verkligen ingen aning om hur jag ska göra.. Känns egentligen bäst att hålla fast vid den gamla dagen, vi får väl se helt enkelt. Någon som har en åsikt i detta? :) Kommentera gärna ;)

Som det ser ut nu så kommer jag flytta upp till Branäs den 30 november och börja internutbildningen den 1 december. De första gästerna kommer den 20:e december. Jag får åka upp tidigare om jag vill, men jag vill helst inte missa Linneas konsert den 29:e så vi får se hur jag gör helt enkelt.. :)
Jag har också fått veta att jag kommer få bo i en privatägd lägenhet (alltså är lägenheten inte "via" jobb..) där jag kommer få ett eget sovrum :)
 Jag kommer dela lägenhet med en annan person som jag för tillfället inte vet något om. Vet inte var på anläggningen den kommer jobba, vet inte kön och inte ålder. Vet nada helt enkelt. Och det känns lite spännande :) Det blir säkert hur bra som helst tror jag :) Har heller ingen aning om var lägenheten finns, hur den är utrustad, finns det tv tex? :P
Vet ingenting, men det känns ändå bra :)


Översiktsbild - Branäs



Nu måste jag föna håret sen ska jag köra och träffa Emma :)
Ta hand om er :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback