osäkert..





Just nu känns allt väldigt osäkert.. Gällande Branäs menar jag. Det hela känns nästan lite oseriöst eftersom jag fortfarande inte har fått veta någonting mer än att de vill att jag jobbar för dem.. Det känns sådär. Jag skulle väldigt gärna vilja veta vilken dag jag börjar, hur jag kommer få bo och så vidare. Jag har ringt dem två ggr, och då har de inte kunnat ge den informationen till mig pga att ledningen inte tagit beslut. Men nu har det snart gått tre veckor sedan jag sist pratade med dem.. De lovade att höra av sig så snart som möjligt. Personligen tycker inte jag att tre veckor är snart.. Men men..

Får väl vara tjatig och ringa dem idag kanske? Lika bra känns det som.. Måste snart säga upp mig från mitt jobb jag har idag om jag nu ska jobba där i vinter..




På tal om något annat så var det en kanon dag igår :) Shopping med mina girls. Helt fantastiskt kul hade jag, och shoppade gjorde vi, sällan liksom ;P Hur som helst, tack för en riktigt nice dag :)
Och tack till Sara för att du orka lyssna på allt mitt "jag-mår-inte-helt-bra-just-nu-snack" <3


Denise och Sara <3



Nu blir det frukost för min del, ja jag sover gaanska länge. Haha. Sen är jag sugen på att baka idag med, får se om det blir något av det.. Hm :P Måste röja gaderoberna idag :) Det är alltid så kul, man hittar en massa man inte visste man hade :) Måste nämligen ta reda på hur mycket "vintriga plagg" jag behöver köpa.. :)
Och ja just det, två saker till:
- Imorgon ska jag träffa underbaringen Emma som snart ska bege sig ut i den stora vida världen i tre månader, det blir en fika och lite shopping på Center Syd med henne, mys :)
- På fredag blir min favorit stockholmare Edina skåning igen :) Hon flyttar tillbaka till Skåneland och det är bara såå kul :) På lördag blir det party med henne :) Can't wait. Så mycket catching up to do :)

Det var väl allt just nu.
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback