nyheter..

Nu har jag fått veta senaste nytt kring Branäs, och har dessutom fått numret till min blivande hyresvärd :) Tänkte ringa henne snart och fråga lite kring vad som finns i lägenheten osv. Ett måste är ju micro och kaffekokare, så finns inte så får jag ta med det helt enkelt, men ändå bra att veta så man inte tar med det i onödan :)
Jag fick även veta att jag var välkommen upp den 30:e och att jag ska dela lägenhet med en tjej som heter Emelie.
Mitt anställningsbevis kommer jag få i nästa vecka :)  Det känns som att allt börjar falla på plats liksom :) Känns otroligt skönt!

Det har kommit lite snö i Branäs nu, så här såg det ut på webcamen nyss:



Häärliga bilder tycker jag :)
(lånade från
www.branas.se)



Nu kommer snart Sara och Denise hem till mig, eller ja, om en timme kanske eller så. Sist jag pratade med dem var de "stuck in da väntrum" - haha.
Men vi får väl se, de kommer ju förr eller senare, och då ska vi köra till Wrams Gunnarstorps slott och gå på julmarknad - lite tidigt, jag vet.. Men jag vill få så mycket julstämning som det bara går i år, eftersom jag inte kommer fira jul hemma.


(Bild lånad från www.firajul.nu)

Ska se till att ta med mig kameran dit och ta en del bilder, förhoppningsvis kommer vi få en riktigt mysig kväll :)

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback