kärlek


Love knows no limits and
true friendship last a lifetime



Känner att jag måste få en sak "off my chest"
- Jag fattar veeerkligen inte all denna hysteri över Halloween..?!
Visst, det kanske är en kul "högtid" för alla barn som vill klä ut sig och äta godis, men jag fattar ändå inte hysterin. Vi har inte ens en pumpa i vårt hus i år och inte heller något av det "pynt" som vi brukar ha framme..
Ärligt talat tycker jag att det är ganska skönt. Jag tänker inte fira Halloween.

Nej, den här helgen ska istället bli en lugn familjehelg. Jag ska besöka kyrkogården och morfar, ska fira mammas födelsedag och se HipHip-killarnas show "Femhundra".
Inga vilda Halloween-party för min del alltså.

Men kanske festar jag järnet under nästa års Halloween helg istället, vem vet?
Men i år känner jag mig bara helt anti, that's for sure.



Har haft en underbar dag med Sara och Denise idag, lär väl skriva mer om det imorgon :)
Imorgon är också en bra dag, Stina kommer hem från Thailand och det är fredag. Jag älskar fredagar. Alltid när jag kommer till jobb på fredagar så tänker jag - "Snart är det helg :)" - Gissa om tiden går fortare då eller? :)

Nu ska jag sova.

Ta hand om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback