kan inte sova..

Klockan är halv fyra och jag är inte ens på gränsen att bli trött. Och det känns ganska jobbigt.. Speciellt med tanke på att jag ska upp och träna imorgon förmiddag.. Vi får väl se om det kanske skjuts upp till lunchtid eller något. I bästa fall så hoppas jag på det.. ;D Haha, så slapp jag är :)

Det var ganska kul på jobb idag, men kom inte hem förän vid 23. Då hamnade jag framför tv:n med mamma, vi käkade väärldens godaste glass: GB's "Passion for caramel" -  beroende framkallande och sjukligt god :)
 Pappa och Anton var ute i "gymmet" och tränade. Donna ville visst vara med, den sötisen :)
Vi kollade först på någon film på ettan, sen på "I ditt ansikte" - extremt kul. De besökte ett MUF-läger i dagens avsnitt, shit vad jag skrattade :P
Med andra ord blev det en väldigt lugn kväll, vilket kändes skönt :)



För att gå över till något helt annat:
(Obs, följande text är något i stil med "tankar-hos-en-förvirrad-fjortis.." haha! - Bara en förvarning alltså ;D)
Jag pratade med Edina ikväll, vi ska ju på fest hos en gammal barndomskompis till henne imorgon, ska bli riktigt nice, dricka vin och ha det gött :) Så längesen vi sågs nu, ända sedan i maj någon gång så det ska bli kul!
I alla fall, när jag pratade med henne så sa hon en massa kring en kille som hon gillar, och som gillar henne tillbaka, men som inte vill ha ett förhållande just nu.. Vi snackade läge om detta och jag vill bara påpeka att hon var otroligt stark i det som hon sa till honom! :)

Tack vare att hon inspirerat mig idag och att Sara och Bibbi och många andra av mina vänner har sagt åt mig att jag borde ta samma slags avstånd till vissa personer, som Edina har gjort, så känner jag nu att jag nog är redo för det. Det känns verkligen som det.. :)
Såå sköönt det känns :D
- Egentligen är det lite märkligt att man behöver ett "fysiskt bevis" på att det funkar innan man vågar ta steget, jag menar, jag har ju vetat detta extremt länge.. Att jag borde göra något åt det, men det är nog först nu (och tack vare vännerna) som jag är redo.. :)



Jag jobbade med min kära Daina idag på jobb, hon är bara såå skön :)
Vi jobbade på bra, sen pausade vi länge. Haha.
Under min ena paus satt jag och läste i en tidning och läste följande i en intervju med  Mia Skäringer:

"Bra i sängen? Hålla in magen, slänga med håret och ha glossiga läppar är ett tecken på dålig självkänsla. Slappna av och börja leta efter lusten. Tjejer ska inte vara "bra" i sängen, de ska vara kåta."

- ganska klockrent tyckte jag ;)
Även om jag egentligen inte ser något fel i att slänga med håret och ha glossiga läppar :)



Nej nu måste jag försöka sova..
Fast egentligen är det inte så konstigt att jag inte kan sova.. Har en massa energi i kroppen eftersom det inte var så längesedan jag åt, och sen sov jag dessutom till klockan två idag, så jag får väl skylla mig själv..
Men men, god natt!

Ta hand om er :)



P.S. I'm still not over you
- and that's a good thing.
I think..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback