just nu..

Humör: Rätt trött, men glaad och positiv.
Gjort: Haft fullt upp med jobb och så. Kaos på jobb. Usch. Sen sovit mest och hämtat paket på posten :)
Planer: Röja undan alla böcker sen äta och sova.
Ser på: Datorn och tavlorna ibland..

Lyssnar på: Sara hästsnack ;D
Läser: Det som Sebbe skriver till mig på msn..
Dricker: Vatten

Äter: Tuggar tuggummi, as always.. Förut åt jag pappas blåbärs och kokospaj, så extremt god :)

Bästa: Att jag ska äta sjukt god mat snart. Och ett annat "bästa" är att jag ringde mormor idag och frågade hur det var med henne och så vidare och helt spontant så svarar hon "jo det är bra :)". Snacka om att jag blev glad över det, första gången sedan morfar dog som hon har sagt det helt spontant sådär. Hon brukar aldrig må bra..
Sämsta: Att jag börjar bli duktigt förkyld och slö..
Väder: Det har varit ganska fint väder idag, men riiktigt kallt. Nu vet jag inte, för det är mörkt.
Andra tankar: Inga direkt just nu. Har funderat mycket kring framtiden idag. Hur det kommer bli i vinter och sen även längre fram med framtidsjobb, lärarutbildning och så vidare..

you know you love me,
xoxo

elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback