helgen


Kort om helgen:
- Jobb
- Fest
- Cider
- Vänner :)
- Uppraggad av en brud på Tivoli - haha
- Slöö "bakisdag"

Okej, det där var helgen vääldigt kortdraget. Här kommer en lite närmare förklaring:
- Jobb och massa snack med mina härliga arbetskamrater
- Lekt taxi och blivit "smooth-talkad" till 1000.
- Käkat på Burger King med min söta Sara, häärligt :)
- Kört och tankat på JET för deras bensin är billigare än Statoils, för att sen komma på att nej jag behöver tuggummi, var kan man köpa det då? Jo på Statoil, så det var bara att vända ;P Tror inte jag tjänade ett öre på det, men men, what to do ;)
- Shoppat med mamma, det blev en ny skitsnygg rutig skjorta och en svart stickad kofta + cider på systemet
- PAARTY :) Först förfest hos Lina, underbart kul :) Efter det Findusfest på Sundspärlan/Sjöcrona (vad heter stället, egentligen?) även där  hade jag verkligen the time of my life. Festade med Lina, Malin, Niklas, Danne, Micke, Malin och måånga fler härliga människor från jobb. Det var schlager tema så det blev en hel del sång och dans från min sida :) Riktigt skoj var det som sagt. Festade lite med pappa och folk från hans avdelning dessutom. Mycket nice. Efter en härligkväll med jobbfolket så bar det av till Tivoli där jag träffade underbaringarna Sara och Denise. Där blev det dans, men när jag sen blev trött i foten så satte jag mig ner, och guess what? Då blir man raggad på, av en brud ;D Haha. Hon var verkligen söt och trevlig, men soo not my type. Jag är ganska ickehomosexuell. Jag är alltså hetro. Så har vi rett ut det också ;P
- Extremt slö söndag vilket inneburit att jag i princip inte gjort något. Det har varit väldigt dåligt väder så jag ville knappt gå upp ur sängen.. Sen har jag bara kollat på tv, städat lite och nu är det Gossip Girl :)

Imorgon jobbar jag dagtid, så det får bli en tidig kväll ikväll.

you know you love me,
xoxo


elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback