dagens..

Humör: Trött som bara den.. Ska snart somna om.. :P
Gjort: Pratat i telefon. Blev väckt av Karin från Branäs, vilket absolut inte gjorde mig något. Fick veta en massa bra saker inför jobbet och vintern. Det mesta låter kanon.. :) Kommer skriva ett inlägg om det senare, när jag vaknat till liv.. :P
Planer: Sova lite till, någon timme, sen träna, duscha, städa klart gaderoben :) I eftermiddag blir det mys med Emma på CenterSyd, efter det blir det givetvis Grey's Anatomy innan jag ska iväg och jobba ikväll :)
Ser på: Datorn, och lite på tv:n
Lyssnar på: Allt snack från tv:n, har på 6:an där de visar Rix Morgon oo, så det är en massa praat från Titti, Gert och Roger. Idag är det Emma (Sjöberg) Wiklund som gästar. Intressant :)
Läser: Inget, möjligtvis det jag själv läser..
Dricker: Drack nyss vatten, det behövdes, helt uttorkad.. :P

Äter: Ingenting än, det blir väl frukost om några timmar..

Bästa: Att Karin ringde mig och berättade massa bra kring jobbet i Branäs, bland annat angående boendet och lönen plus att jag fick numret till en tjej som också ska jobba i receptionen, Anna, som bor i Höganäs. Karin föreslog att vi kanske kunde köra upp tillsammans så jag slipper köra själv :) Så det känns ju jättekul :) Tydligen så ska jag inte bo med Anna, men det spelar ju ingen roll :) Mer om detta senare när jag kopplat på hjärnan..
Sämsta: Vet inte riktigt om jag kommer kunna somna om direkt, får kanske iofs skylla mig själv, är nog ganska dum som startar datorn och börjar blogga när jag egentligen borde sova. Haha.
Väder: Ingen aning. Har inte rullat upp rullgardinerna eller ens tagit mig ur sängen idag.. :P Men jag tror det är kallt. Det känns kallt.. Usch. Ska dra täcket över huvudet och bli vaarm igen.. :)
Andra tankar: Inga alls. Det är för tidigt på dagen för att orka tänka. Haha. Skyller absolut inte på Karin, hon var egentligen bara omtänksam för hon tänkte ringa tidigt, innan jag åkte till jobb. Sen bad hon om ursäkt när jag sa att jag jobbade på natten och somnat klockan 4. Men det kunde ju inte hon veta.. :P Så hon är definitivt förlåten.. :)



Nu ska jag somna om.. :)
Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback