dagen..

Den här dagen blev inte alls som jag tänkt mig, hade en massa planer men i princip alla sprack.
 Extra synd att jag mått dåligt och inte kunnat träffa Sara och Denise. Riktigt trist.. Och jag har verkligen gjort allt för att jag ska vara pigg nu ikväll så jag orkar jobba.. Det är egentligen ganska sjukt att jag inte har någon möjlighet att sjukanmäla mig. Men även om jag hade haft det så skulle jag inte gjort det idag ändå. Så sjuk är jag väl inte..?  Eller ja, det låter kanske lite konstigt.. Men jag har ju typ världens starkaste arbetsmoral så jag ska ju i princip vara döende för att hoppa över att jobba en dag..
Nog om det nu.Tycker bara att det är trist att jag har så dåligt imunförsvar och att jag lätt blir sjuk. Det är inte alls kul. Men nu vet jag ju iaf vad det beror på, fast jag kan väl inte göra så mycket åt det ändå, tyvärr.



Snart dags för mig att börja fundera på flytten till norrland och det faktum att jag ska vara borta i fem månader.. Det känns lite skumt, men samtidigt kul. Det kommer nog bli en riktigt bra vinter. Väldigt annorlunda, men bra liksom. Hoppas jag..
Måste köpa nya skidor.. Synd att de inte har börjat säljas här nere i Skåne än..





Nu ska jag kolla klart på Grey's Anatomy, sen blir det jobb. Wöörk. Usch. Idag är jag verkligen inte pigg på det alltså..
Får se vad som händer imorgon, hur jag mår och så. Hatar att må dåligt såhär.
Men jag har i alla fall världens bästa föräldrar som bryr sig och tar hand om mig lite. Även om jag oftast säger att jag inte vill ha något.. Idag gick jag till slut med på att pappa skulle få göra lite omelett till mig, och tur var nog det för energin var på noll och maten var fruktansvärt god :)
Ibland är det inte dumt att bo hemma med mamma och pappa alltså.
Älskar er mest ska ni veta :)

you know you love me,
xoxo


elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback