sömnlös..


Vet verkligen inte vad det är med mig nu för tiden men jag har extremt svårt för att somna.. När jag väl somnat så sover jag oftast hela natten, eller dagen, beroende på när jag lyckats somna.. Jobbigt. Tror att det beror på hur jag jobbar. Man blir lite fucked up pga tiderna. Men snart flyttar jag, ett nytt kapitel i mitt liv börjar. Ett jobb som jag älskar med tider som är normala. Otroligt skönt. Men det har ju en baksida också.. Långt ifrån familjen och vännerna och mitt "vanliga" liv. Det kommer kännas märkligt, men jag hoppas och tror att det kommer bli bra :)


Följande skriver jag bara för min egen skull.. Så om du som läser inte är ett dugg intresserad så köper jag det.. Hoppa bara över det i så fall..
Har reflekterat mycket över det förflutna och mitt gamla liv på sista tiden. Det kanske låter lite pretentiöst..?
Skitsamma egentligen.. Har i alla fall tänkt mycket på hur allt varit och vad som orsakat att saker och ting blivit som de blev.. Vet inte riktigt vad jag kom fram till men vet att mycket berodde på mig. Bara mig..
Jag måste ha haft en föreställning om att jag hade all rätt i världen att bete mig precis som jag ville. Så dumt. Så otroligt dumt..
Jag är inte den personen längre. Jag försöker att inte vara det.
Satt och läsa igenom några gamla mail idag. Mail från mitten av 2006.. Vad fan höll jag på med?
Man borde inte få bete sig så. Det borde vara förbjudet. Leka med andra människor på det viset..



Nog med "självömkan" eller vad man ska kalla det från min sida nu..
Över till något roligare..

CSI :)
Världens bästa serie tror jag. I alla fall i dess genre. Just nu är det CSI Miami på Kanal5.
Me love love love.. :)
Spännande som bara den.



Ska försöka sova nu.. Går inte det så städar jag nog lite och försöker igen..  :P
Imorgon blir en rolig dag.
Städa, tvätta, träna.
Sen träffa Bibbi :) Längesen så ska bli hur kul som helst.
Kanske ska inom på Väla en runda innan jag ska till henne, och eventuellt hälsa på i Stinas och Jonas nya lägenhet med. De börjar flytta in imorgon :)
Lite osäkert med vad som händer, men ska iaf träffa Bibbi :D Och det är ju egentligen det viktgaste av allt ;)

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback