shopping med stort S :)

Idag ska det shoppas. Ojoj säger jag bara.. Ska handla galet mycket. Vet inte riktigt hur jag ska få pengarna att räcka till. Haha. Men det blir säkert bra :)
Ska snart bege mig till CityGross och Maxi för att handla lite "vardagssaker" och sen blir det Familia med Apoteket och Matas bland annat. Ska även in om Jula och fixa mattorna till bilen. Sen borde jag tvätta bilen också, men vill inte bli våt och smutsig när jag ska shoppa så jag får kanske ta det imorgon istället.. Hm..
Efter det ska jag väl hämta upp Sara och så blir det Väla eller något annat trevligt :) Sen träffar vi Denise för lunch i stan vid 13-tiden.. Det ska bli nice :) En låång dag, men shoppa är aldrig fel ;P
Och så avslutas kvällen med bio, myys. Madagaskar 2 :) På engelska!! Mycket viktigt ;P



Igår hade jag jättetrevligt med kusinen på bio förresten, filmen var helt ok :)
Så tack Elise för en trevlig kväll, även om jag var övertrött mest hela tiden :P

Nej nu måste jag skriva klart min shoppinglista ;)

Kram på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback