panik!


P   A   N   I   K   !

Just nu tar jag en liten paus i packandet.. Stressar ihjäl mig annars.. Har tvättat 4 maskiner tvätt idag och mer ska det bli..
 Har packat, packat upp, packat ner och packat om igen.. Jag blir galen.. Det är inte kul att flytta för fem månader och ha världens minsta bil.. Paniken börjar komma nu. Det känns inte bra. Men men. Jag kan ju inte göra något åt det. Jag tyckte jag hade en bra plan och en fungerande planering, men tydligen inte..
Är grymt tacksam för att mina föräldrar ska komma och hälsa på mig till Lucia, då tar med med de sakerna som jag inte lyckats få plats med. Nu är ju bara frågan hur man ska prioritera..
Är glad för att Sara kommer hit imorgon kväll. Hon får ta en sista titt bland min packning och rätta till om jag packat fel. Sen får hon dessutom hjälpa mig att packa ut i bilen, men det vet hon inte än ;P
Men eftersom hon är den bästa som finns så hjälper hon nog gärna till <3

Nu återgår jag till alla mina väskor och grejor.. Suck.
Kram på er :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha! Visst ska det elin till att "bli av" med sina skidor ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback